Apa yang tertulis..adalah kata pendita ratu..yang aku namakan ia...TULUS....



Friday, 3 June 2011

KeCeWa Dan HaRaPan...

Assalamualaikum...Sahabat Sejati..anda dirahmati dengan rezeki ilahi...aku disini mengharap doa semoga kita di dikurniakan keceriaan hidup yang hakiki...( ayat tak leh blah...)
  Okey la geng...hari nie nak cete ttg KEKECEWAAN DAN PENGHARAPAN.. dari sebuah persatuan yang kita wujudkan dan mahu menghidupkan objektif sebenar kelab yang kita tubuhkan ini....eeemmm tak nak la cete detail ttg kelab nie..nak cete nama penuh pun mcm takut jer..hehhehe takpe la untuk pengetahuan..Kelab KESUJA ( Kelab Sukan Dan Kebajikan Cawangan Jalan) Hari nie baru diadakan mesyuarat agong kali pertama setelah sekian lamanye diam tanpa sesiapa yang bersuara....
    So..cete yang nak tulis...TIADA SAMBUTAN DARI GOLONGAN BELIA DAN OTAIMER ...disappointed..tett...betapa besar harapan aku sebagai golongan baru..semangat baru...pada aku persatuan melambangkan bagaimana hubungan kita bersatu dalam apa sahaja perkara...bersatu dalam kesukanan..kebajikan...terlalu banyak yang boleh diperolehi dalam sesuatu persatuan...sifat manusia yang memandang remeh dan berkira dalam semua perkara...betapa Bosan nye HIDUP ...setiap hari perkara yang sama...BoSAn..BORINg...tak happening langsung..HIDUP TIADA CABARAN...( der..aku rasa...aku dah ke laut dah nie...)

   Harapan aku pada kelab KESUJA dan Perlantikan AJK yang kita pilih ini..akan menghidupkan dan menceriakan kelab KESUJA ini..apa yang kita perjuangkan ini..akan berbaloi dengan matlamat kita...
besar harapan aku untuk melihat persatuan ini aktif seperti yang telah kita rencanakan...terima kasih pada yang positif dan sokongan yang telah diberikan.....

Sekitar Mesyuarat Agong KESUJA


Antara AJK yang dipilih....

4 comments:

Dim Benihana said...

tahniah pada ajk yang terpilih,
moga kelab ni akan terus aktif dan cemerlang..

La Majid said...

pada ajk yang fresh..mari kita bangunkan KESUJA!!!!!

Puan Salwa said...

kami semua memilih korang coz harap dpt bikin gempak caw.jalan..taniah pd korang semua..u all da best!!!

LBcommunication said...

HIDUP KESUMA...!!! eh silap... HIDUP KESUJA...!!! hahaha....