Apa yang tertulis..adalah kata pendita ratu..yang aku namakan ia...TULUS....



Sunday 5 June 2011

Malam Mesra


ASSALAMUALAIKUM....para bloggers yang tak reti nak tido macam aku nie...fuhzz...babe...Aku di tugaskan untuk buat posters...u olls tau..aku nak pecah usus pikir nak buat poster..coz aku kalau melukis free hands..boleh la...nak grafik nie...lomah lutut den....dah seminggu macam gilers dok pikir..posters for mlm mesra...ni adalah idea paling hampeh dan paling malas nak pikir yang aku siap kan malam nie...aku rasa macam nak serah tugas jak...tapi aku tau tak da sapa nak buat..nie pun aku galas nak amik tugas nie..setelah semua berdiam..last2 aku nak cepat abiskan meeting..aku serah diri..hulur tengkuk...mintak sembelih....tett...
Posted by Picasa

3 comments:

La Majid said...

hahaha..meh aku sembelih ko..

Danial Marzuki said...

haha padan muka...esok dah meeting, mesti semua pun nk tengok...

Puan Salwa said...

aku buat baru mlm nie...pas ni tobat aku nak huluq leher dah...hohoho...