Apa yang tertulis..adalah kata pendita ratu..yang aku namakan ia...TULUS....



Friday 2 September 2011

Masa yang Singkat....

Assalamualaikum....dalam kelip-kelip mata ini.::sudah hari ke5 kita menyambut aidilfitri...terlalu singkat utk aku berkumpul seluruh keluarga..itu pun tak leh kumpul semua..masing2 dah berfamily... Dek kerana terlalu letih..dan byk cerita hantu musim raya nie...aku hari nie mimpi ada " benda " yang mahu aku membela dia..tp yang kelako.." dia " bagi barang kat aku bukan keris ke..sabit ke..selendang ke..yg cerita selalu dlm tv tue..dia bagi aku blusher/ pemerah pipi...rupe nye..bila aku pakai blusher tue..benda tue dah boleh menumpang aku...jenuh aku berubat sendiri dalam mimpi aku..tapi aku rasa mmg mcm real...lepas aku tersedar nie..:aku pikir balik:.boleh jugak jadi kan...fuh..serammm aku hari nie..siap blh tgk "dia " terbang sambil menangis coz aku tak nak jadi tuan dia... Raya mcm nie..kita pun bawak anak2 berjalan..ada bahayanya jugak..aku nasihat korang yang beraya jgn sakan sgt la..hantu setan dah berkeliaran..kita beringat la..terutama anak-anak...banyak perkara yang kena kita jaga..ok la dear..aku nak pi masak pagi ni..ada ruang dan masa..kita kongsi cete pelik aku sepanjang beraya ni...bye sayang... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments: