Apa yang tertulis..adalah kata pendita ratu..yang aku namakan ia...TULUS....



Sunday 28 August 2011

Raya di rumah Mertua

AssLamualaikum...apa kabar sahabat..semoga di kesempatan aku masih bernafas dan masih punyai perasaan memaafkan dan meinsafi setiap perkara yang berlaku..aku mohon maaf pada semua insan yang pernah aku sakiti perasaannya..selama aku bersikap sangat tidak kisah akan perasaan org..ampun kepada kalian semua..
Korang raya tahun ini dimana?? Aku giliran di Tepeng with luv la pulak..family aku di Ipoh juga tak berapa nak meriah..aku cube untuk meriah kan diri sendiri..kikiki...so untuk hari ini..kami hanya bersantai di Kg Pak Darus BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments: