Apa yang tertulis..adalah kata pendita ratu..yang aku namakan ia...TULUS....



Monday, 1 August 2011

Wasatiah...

Assalamualaikum...ape kabar sahabat di luar sana...terlalu lama aku ambil masa tenang kan diri...kekeke...yg sebenarnya...tak ada perkara yang aku rasa nak kongsi ngan hangpa...ok la tue...tandanya..."tak sibuk hal org kan...tett...
Aku nak sentuh isu yang aku cuba nak berazam tahun nie.."BERWASATIAH" dalam apa saja perkara...maksud nya bersederhana dalam segala hal...termasuk la hal-hal orang...itu motto aku pada bulan ramadhan nih...boleh gitu???
"Apa pun boleh puan sal uitt"...bukan pa...bulan ramdhan nie..ayah aku masih dihospital HKL..mak setia menemani abah..aku rasa keghairahan seperti sebelum ini tiada...mungkin risau dengan keadaan abah...semoga abah cepat sembuh dan dapat menyambut aidilfitri di Ipoh...tak best la raya kat KL nih...
Dalam niat nak berwasatiah nih...baru pagi tadi dok cakap kat Mr.huby..." raya nie kita beli langsir kat ikea yg kita tengok tu yek"...Mr.Huby dengan muka tak bajet raya nie langsir umah akan bertukar pun menjawab.." untuk tingkap 3 panal saje dah 3 ratus...ishh...>>>...aku dah start muncung...dia pun jawab..." tunggu bonus..."..semua benda tunggu bonus...pas tue..aku terus kepada niat asal aku "BERWASATIAH puan Salwa...."
Kepada Mr.Huby...takpe la klu selalu baju raya i 2 pasang...dpt sepasang pun takpe...tapi baju anak-anak..i rasa nak kena tambah..kekekek....Hopefully aku dapat bersederhana dalam segala hal...misi untuk mulakan bisness sangat berkobar-kobar..aku akan cabar diri..untuk menambah pendapatan..aminn....

1 comment:

Dim Benihana said...

gud luck puan salwa...