Apa yang tertulis..adalah kata pendita ratu..yang aku namakan ia...TULUS....



Monday 23 May 2011

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...Semoga Allah limpahkan rahmat rezeki nya kepada kami sekeluarga....cobaan untuk aku mulakan peniagaan secara suka-suka menampakkan hasil..aku perlu gigih usaha untuk impian aku ada butik satu hari nanti akan terlaksana...

Orang tua kata jangan selalu berangan...pada aku..tak salah berangan..dari angan-angan terciptanya impian...dan dari impian usaha ditingkatkan walau cabaran untuk ke puncak itu bukan mudah...

En.suami ada membeli E-book, Bagaimana Untuk Dapatkan Wang Melalui Blog...tapi aku tak baca dan rupe nye pun aku tak tengok lagi..katanya beli untuk aku..." u buat blog...keuntungan share bersama.."..tett...bertuah punya huby..(luv)..i tau internet marketing u tu...yang keuntungan bernilai dollar USD tu...kereta sebuah mesti beli...i cabar u tau...

Kesibukan parent mencari duit nie..kadang-kadang anak aku terabai...ibu ayah sibuk ngan lappy masing2...iphone aku tu sure dah jadi milik danish...so ibu???...anak-anak telah didedahkan dengan IT...masa depan baru standart 6..sudah jadi pakai IT...insyaalah...

1 comment:

La Majid said...

kadang2 aku pun pinjam iphone ko tu men game..hehe..btw gud luck kawan..